Opisy z piosenek K-pop. CZĘŚĆ 2.

'Weź mój oddech.'
'Nie zabłądź w marzeniach kogoś innego'

'Zamieniłaś się w łzy przeplatane tym zimnym deszczem i splamiłaś moje serce'

'W moim sercu jesteś jedynie ciemnym cieniem. Powoli wydobywasz z niego wszystkie moje lęki.'
'Przyszłaś do mnie niczym sen'

'Stoję na krawędzi przepaści między niebem, a piekłem, nie zostawiaj mnie tam samego.'
'Wypalone serce jest niebezpieczne'
'Chaos, który wstrząsa mną bez zapowiedzi.'
'Pozostało po Tobie jedynie puste miejsce, które wypełniają łzy.'
'Nie zniosę już blizn, które ponownie otwierają się i powiększają.'
'Chcę tylko pocałunek, nigdy nie chcę tęsknić, chcę czuć mrowienie jeszcze raz.'
'Dla Ciebie jestem duchem.'
'Od kiedy odeszłaś, dnie i noce spowija ciemność.'
'Nawet jeśli jesteś płonącym ogniem, wskoczę do niego bez wahania.'
'Proszę, wymaż moment naszego pożegnania, który nasączył niebo ciemnością.'
'Zapomnienie o Tobie jest jak wymazanie samego siebie.'
'Tracę samą siebie...'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze są dla mnie naprawdę cenne, więc jeśli czytujesz moje posty, proszę o zostawienie po sobie śladu w komentarzu. ;]

Jeśli znajdziesz jakieś błędy lub literówki, będę wdzięczna za wytknięcie mi ich bym mogła je poprawić ;]

Ps. Jeśli masz zamiar mnie skrytykować, proszę o dodanie komentarza ze swojego konta na bloggerze, ponieważ 'anonimową' krytykę uważam za zwykłe, tchórzliwe hejtowanie.

Szablon autorstwa StrayHeart z unfaithful-heaven