NIE WIERZĘ!!!

Hej.
Piszę, by wyrazić swoje oburzenie na temat nowego skandalu z Kimem Hyun Joongiem.
Chcę żebyście wiedzieli, że NIE WIERZĘ i NIE UWIERZĘ w to, że pobił niby swoją byłą dziewczynę. Całym sercem wierzę w niego i nie zwątpię.
Mam nadzieję, że okaże się, że to jakaś głupia sasaeng to zmyśliła.
Nie rozumiem natomiast ludzi, którzy już teraz, mimo braku dowodów, że to on - już go hejtują. :C

Niby jak człowiek, który kupę kasy przeznacza na organizacje charytatywne, biednych, głodujących i zwierzęta miałby pobić kobietę? Nawet gdy raz jeden fan prawie doprowadził do wypadku, gdy skuterem zajechał drogę KHJ, choć inni byli na tego fana źli, on (KHJ) wysiadł z samochodu i podszedł do niego, by spytać czy jest cały. No i jak, no jak mógłby skrzywdzić kobietę?! Nie mogę w to uwierzyć, nie chcę i nie uwierzę, ale wiem, że nawet jak wyjaśni się, że tego nie zrobił, już na zawsze zostanie przy nim ta łata... :x

9 komentarzy:

  1. Hmm.. Dowiedziałam się o tym dopiero teraz i szczerze, to wątpię, aby chłopak z Twojego opisu mógł pobić byłą. Może co najwyżej uderzył, bo mu nerwów zabrakło. Są sytuacje, gdy przez inną osobę całkowicie puszczają nerwy, więc to może być coś związane z tym.
    Lub, jak to ujęłaś - jakaś "fanka", ewentualnie paparazzi wymyślili skandal, aby wywołać sensację.
    BTW: Kiedy Ty do cholery dodasz nowy rozdział, co? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona niby leży w szpitalu z połamanymi żebrami, a połowa ludzi już jej wierzy i go osądza... To takie niesprawiedliwe... Tylko niszczą mu karierę :C

      Nie wiem, bo ostatnio mam napięty grafik w pracy no i teraz przy tym skandalu, aż odechciewa mi się wszystkiego :C No, ale bardzo mi miło, że tęskno Ci do kolejnej części xD

      Usuń
  2. Też słabo mi się wierzy...mam nadzieję, że to tylko afera wywołana przez presę i sasaeng...
    BTW, Kiedy rozdział?^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że 2/3 społeczeństwa już w to wierzy i hejtuje go bez jasnych dowodów :x :C

      Tak jak napisałam wyżej, ostatnio nie mam zbytnio czasu na przepisywanie, więc najprawdopodobniej dopiero za półtora/dwa tygodnie, mam nadzieję, że wytrwacie :)

      Usuń
  3. Witam serdecznie! Trafiłam na Twojego bloga cudem i to nie wiem nawet jakim. Od dawna szukałam opowiadań o k-popie ale nie yaoi. Ze szczególnym naciskiem szukałam opowiadań o NU'EST, a konkretniej o JR. Znalazłam to co chciałam właśnie u ciebie i chociaż Junior nie jest tutaj głównym bohaterem to i tak ciesze się, że w ogóle występuje. Jestem teraz w trakcie czytania opowiadania nr.1, gdy skończę lecę z nr.2, wtedy skomentuje dokładniej treść Twoich historii :) Co do JR, od razu odwiedziłam posta o nim i bardzo ci za niego dziękuję, bo przyda mi się do moich opowiadań o nim (które są dopiero w fazie tworzenia), chociaż w pierwszym i tak jego charakter ulegnie diametralnej zmianie. Jak się łatwo domyślić jest moim biasem nr1 ^^ To wszystko przez ten uśmiech, i przez jego głos <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za koma xD W moim drugim opowiadaniu bohaterami już nie jest żaden z członków Nu'est, więc nie wiem czy będzie chciało Ci się je czytać, tym bardziej, że początek nie za bardzo mi wyszedł :p No, ale mimo to zachęcam do czytania xD
      Mam również nadzieję, że podasz mi link do swojego opowiadania, bo z wielką chęcią poczytałabym opowiadanie gdzie głównym bohaterem byłby JR, a Tym bardziej jeśli opowiadanie byłoby hetero :D

      Usuń
  4. Milena, a na jakim etapie jest to śledztwo w sprawie tego pobicia? Trzymam mocno kciuki za HJ i oczyszczenie jego imienia. za

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna ma udowodnić, że to on ją pobił, a nie ktoś inny, więc czekamy na dowody. :x

      Usuń
  5. Jest coś nowego w tej sprawie? Bardzo bym chciała, żeby udowodniono, ze to nie on za

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są dla mnie naprawdę cenne, więc jeśli czytujesz moje posty, proszę o zostawienie po sobie śladu w komentarzu. ;]

Jeśli znajdziesz jakieś błędy lub literówki, będę wdzięczna za wytknięcie mi ich bym mogła je poprawić ;]

Ps. Jeśli masz zamiar mnie skrytykować, proszę o dodanie komentarza ze swojego konta na bloggerze, ponieważ 'anonimową' krytykę uważam za zwykłe, tchórzliwe hejtowanie.

Szablon autorstwa StrayHeart z unfaithful-heaven