Recenzja filmu 'Dobry, zły i zakręcony'

'Dobry, zły i zakręcony'
Kraj : Korea Południowa
Gatunek : Western
Rok produkcji : 2008
Czas trwania : 2 godz. 19 min.
Obsada : Jung Woo Sung - Dobry
                 Lee Byung Hun - Zły
                 Song Kang Ho - Zakręcony




Opis fabuły : Zakręcony jest zwykłym złodziejem, który żyje z kradzieży, pewnego razu napada na pociąg, tam przypadkowo w jego posiadanie wchodzi mapa, która prowadzi do wielkiego skarbu. W czasie, gdy Zakręcony jest jeszcze w pociągu, pojawia się Zły, któremu zlecono kradzież mapy. I tak Zły zaczyna ścigać Zakręconego, a ich obydwu zaczyna ścigać Dobry, który jest łowcą głów, zajmującym się łapaniem przestępców dla nagrody. I tak zaczynają się niekończące się pościgi i poszukiwanie skarbów.

Gra aktorska : 
Jung Woo Sung - jako Dobry, jest moją drugą ulubioną postacią z tego filmu ;p Szkoda tylko, że w porównaniu do Złego i Zakręconego tak niewiele go było... ;x
Lee Byung Hun - wcielający się w Złego, jest genialny (jak zwykle z resztą ;p). Mimo iż, jego postać jest (jak sama nazwa wskazuje) Zła, więc powinno się go nie lubić, to jak dla mnie był świetny ;D To moja ulubiona postać z tego filmu ;] Swój ból pokazywał samą mimiką i oczyma tak, że łzy mi do oczu napływały, a jak pokazał się w samych bokserkach to myślałam, że padnę na zawał ;D ;p
Song Kang Ho - grający Zakręconego, irytował mnie od pierwszej minuty filmu. Nie cierpię tej postaci ;/ Wiem, że jest dużo osób, których uwielbia tę postać (stwierdzam po przeczytaniu komentarzy na różnych forach), ale jak dla mnie był wkurzający i ZŁY! ;/


Muzyka : Jest tu jedna melodia, która jest przyjemna i odpowiednia do tego filmu. Jakby ktoś chciał posłuchać to nazywa się: Month troubles & Market zero 'Don't let me be misunderstood', ale lepiej się jej słucha oglądając ten film ;p

Charakteryzacja : Odpowiednia dla każdego bohatera, Zakręcony jako złodziej ubrany jest jak obdartusZły ubrany jest w ciemny garnitur z białą koszulą, elegancko, jak na prawdziwego bandziora przystało ;D Dobry ubrany jest gorzej od Złego, ale lepiej od Zakręconego, jak prawdziwy kowboj, więc wszystko się zgadza xD
Moja opinia : Mimo iż nienawidzę westernów to postanowiłam obejrzeć ten film, ponieważ zaciekawiło mnie, że jest z Korei (a akurat zaczynała się moja faza na nią ;p) i nie żałuję, że go obejrzałam. Jest świetny, do tej pory widziałam go już 2 razy, oglądając go, siedziałam jak na szpilkach ;] To jedyny western jaki szczerze lubię ;] To mój pierwszy Koreański film, jaki obejrzałam i szczerze, ale to bardzo szczerze go polecam ;D Film ten jednak dostaje ode mnie 10-1=9 pkt, ponieważ jak dla mnie zabrakło w nim choć jednego, najmniejszego wątku miłosnego, a jestem romantyczką, więc cóż poradzę? ;p


MOJA OCENA : 9/10



Filmik promujący (ZWIASTUN) :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze są dla mnie naprawdę cenne, więc jeśli czytujesz moje posty, proszę o zostawienie po sobie śladu w komentarzu. ;]

Jeśli znajdziesz jakieś błędy lub literówki, będę wdzięczna za wytknięcie mi ich bym mogła je poprawić ;]

Ps. Jeśli masz zamiar mnie skrytykować, proszę o dodanie komentarza ze swojego konta na bloggerze, ponieważ 'anonimową' krytykę uważam za zwykłe, tchórzliwe hejtowanie.

Szablon autorstwa StrayHeart z unfaithful-heaven