Recenzja dramy 'Heartstrings'

'Heartstrings'
Kraj : Korea Południowa
Gatunek : Romans. Muzyczny
Rok produkcji : 2011
Liczba odcinków : 16
Obsada : Park Shin Hye - Lee Gyoo Won
               Jung Yong Hwa - Lee Sin
               Song Chang Ui - Kim Seok Hyeon (Reżyser)
               So Yi Hyeon - Jeong Yoon Soo (Choreografka)
               Kang Min Hyuk - Yeo Joon Hee
               Ri Woo - Han Hee Joo  


Opis fabuły :  Drama ta opowiada o problemach uczniów i nauczycieli szkoły muzycznej. Głównym wątkiem jest sztuka wystawiana przez sławnego Reżysera Kima Seoka, którego niegdyś zostawiła nauczycielka tańca i choreografka - Jeong Yoon Soo. Kim Seok zostaje zmuszony współpracować przy wystawianiu sztuki ze swą dawną miłością. Głównymi bohaterami są również Lee Gyoo Won oraz Lee Sin. Gdy Lee Gyoo Won spotyka po raz pierwszy, oko w oko, Lee Sina, robi on na niej negatywne wrażenie, lecz gdy słyszy jego muzykę, jej uczucia do niego zaczynają się zmieniać. Lee Sin jest już jednak zakochany w wymienionej wyżej nauczycielce tańca i choreografce.
  
Gra aktorska  
Park Shin Hye - jako Lee Gyoo Won, choć jest główną bohaterką irytowała mnie niemiłosiernie ;x Jej każdy gest, każda mina, działała mi na nerwy ;/ Gdy <tajemnica ;p> ją przytulał, stała jak kłoda, zamiast też go przytulić to stała z rękoma opuszczonymi wzdłuż ciała. Aż się patrzeć nie chciało ;/
Jung Yong Hwa - w roli Lee Sina zagrał świetnie xD choć (według mnie) w skali od 1-10, dostałby tylko 6/10 to jego gesty i zachowanie wobec ukochanej były zachwycające ;D Aż zyskał 9/10 xD
Song Chang Ui - grający Reżysera dla mnie był równie irytujący co Lee Gyoo Won ;x Ciągle wypominał Choreografce, że go zostawiła i do niczego w życiu nie doszła no i faworyzował Gyoo Won ponad inne uczennice ;/
So Yi Hyeon - wcielająca się w postać nauczycielki tańca i choreografka z jednej strony irytująca jest ta jej wiecznie cierpiąca mina (nawet gdy jest szczęśliwa) oraz ta myśl : 'Co to za nauczycielka tańca, która sama co chwila upada i się przewraca?! ;/ No comment. Z drugiej strony było mi jej trochę szkoda z powodu Reżysera.
Kang Min Hyun - jako Yeo Joon Hee, był według mnie najfajniejszą postacią ;D Taki wesoły, pokręcony, zwariowany, obżarciuch xD
Ri Woo - odgrywająca postać Han Hee Joo, była świetna, razem z Yeo Joo Hee stworzyła ciekawą i uroczą parę ;p Pozornie może wydawać się negatywną postacią, ale tak naprawdę nią nie jest, ponieważ ona chce tylko spełnić swe marzenia, na które tak ciężko pracowała.

● Jednak najbardziej irytującą postacią jest dziadek Lee Gyoo Won, co za wkurzający dziad, no! Chce kierować życiem wszystkich, zwłaszcza Gyoo Won. ;/


Muzyka : To jedyne co naprawdę mi się w tym serialu podobało ;p Piosenki The Stupid, do którego należał Jung Yong Hwa i Kang Min Hyun, są genialne ;D Gyoo Won ze swoimi piosenkami też sobie radzi xD

Charakteryzacja : To jak ubrana jest Gyoo Won to po prostu rzeź ;x Na jednym palcu mogę policzyć ile strojów Gyoo Won mi się podobało. W miarę ubierana jest nauczycielka tańca, o reszcie kobiecej obsady szkoda gadać. Z męskiej części obsady najlepiej ubrany jest Lee Sin, choć jego ubrania też do powalających nie należą ;p Ubrany jest jak zwykły, dbający o swój wygląd (ale nie za bardzo) chłopak.

Moja opinia : Ogółem: ta drama mnie nudziła... Cały ten wątek ze sztuką jest męczący... ;x Wiele tu nie ma do opowiadania... Po za muzyką nie ma czego chwalić. Pocałunki w tej dramie to mega długie 'cmoknięcia'. Według mnie, drama ta nie jest zachwycająca, ale wiem, że mogą znaleźć się osoby, które będą uważać tę dramę za świetną, ale to już zależy od punktu widzenia. Obejrzyj sam/a a przekonasz się do której części należysz ;p Moja ocena wynosiłaby 3, albo 4, ale za świetną muzykę i wątek Lee Sin & Gyoo Won, jest trochę wyższa ;p

MOJA OCENA : 6/10

Filmik promujący :


Filmik promujący MAX (UWAGA! ZDRADZA FABUŁĘ)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze są dla mnie naprawdę cenne, więc jeśli czytujesz moje posty, proszę o zostawienie po sobie śladu w komentarzu. ;]

Jeśli znajdziesz jakieś błędy lub literówki, będę wdzięczna za wytknięcie mi ich bym mogła je poprawić ;]

Ps. Jeśli masz zamiar mnie skrytykować, proszę o dodanie komentarza ze swojego konta na bloggerze, ponieważ 'anonimową' krytykę uważam za zwykłe, tchórzliwe hejtowanie.

Szablon autorstwa StrayHeart z unfaithful-heaven